sobota, 11 maja 2013

Rozdział 1

 Rozdział 1 :)

- Jak myślisz , Bodzio będzie się darł ? - spytała Rozalin z uśmiecham
,, Bodzio " to nauczyciel matematyki. Ze wszystkich przedmiotów dziewczyny lubią matmę najmniej.
- Pewnie tak. Będzie się darł tak jak ty, kiedy ktoś zabierze ci Kubusia, którego jeszcze nie dopiłaś- zaśmiała się Victoria i otworzyła drzwi klasy

- Dzień dobry dziewczęta, znowu spóźniłyście się na moją lekcje - powiedział nauczyciel i spojrzał się na dziewczyny swoim pogardliwym spojrzeniem. 
- No wie pan, Rozalin miała problemy z ubraniem spodni - zaśmiała się Victoria
- Mówi to osoba, która urządziła wielkie poszukiwanie okularów, a najlepsze jest to że cały czas miała je na nosie ! - odpowiedziała Rozalin
- Dobrze, rozumiem obie jesteście nierozgarnięte, a teraz siadajcie.Nie mam zamiaru tracić przez was reszty lekcji.
Dziewczyny spojrzały na siebie, ledwo powstrzymywały śmiech. Ruszyły się z miejsca i usiadły w ławkach.
- Rozalin ! Masz długopis ?! Mi żaden nie chce pisać... - zapytała Victoria
- Łap !
- Naprawdę ?! Siedzisz obok mnie, ale musisz mi rzucać długopisem w twarz ?!
- No ależ oczywiście.
- Boże, z kim ja żyje ?? - zapytała Victoria z wyraźnym sarkazmem.
- Z najlepszym, najpiękniejszym i najmądrzejszym człowiekiem na ziemi - odpowiedziała Rozalin z uśmiechem.
- Ta samoocena ! hahaha
Dziewczyny siedziały i udawały, że słuchają nauczycieli na każdej lekcji. W końcu zadzwonił wyczekiwany ostatni dzwonek. Dziewczyny wyszły za szkoły i postanowiły udać się do miasta.
- Nie wiem po co my jeszcze chodzimy do szkoły - powiedziała Victoria
- Wiesz, przez czerwiec nauczyciele chcą sobie zarobić na wakacje - odpowiedziała Rozalin
- A co do wakacji, ile już uzbierałaś ?
- Jakieś 3000 + kasa na bilet. A ty ?
- Też jakoś tak. A wiesz, wujek dzwonił.
- OOO ! I co mówił ? - zapytała Rozalin z entuzjazmem
- Oczywiście kazał cię pozdrowić i pytał się kiedy dokładnie przylecimy, bo musi po nas wysłać Łukasza.
- Kogo ?!
- Łukasza cioto ! Mój kuzyn, heloł Mariolka ! Wracamy do żywych - zaśmiała się Victoria
- Oj tam oj tam hahah
Dziewczyny szły przez miasto i podziwiały wystawy sklepowe. Nagle Victoria zatrzymała się przed jedno i strzeliła karpia.
- Hahaha co się tak gapisz ? - spytała roześmiana Rozalin
- Ta kiecka ! Ona jest boska
- Hmm ? No, no całkiem niezła. 

- Żartujesz !? Ja ją muszę mieć. Wiesz, że mam niedługo urodziny, nie ? - zapytała Victoria z nadzieją.
- Nie, zapomniałam o tym fakcie haha
-  Ty zołzo !
- Ej, ej ! Bo jej nie dostaniesz - zagroziła Rozalin
- Kochana, ja nic nie mówiłam zdawało Ci się haha
- No ja myślę - zaśmiała się Rozalin



Hej hej ! Tu my Karolina i Basia. Mamy 1 rozdział :D Jak wam się podoba ?
Prosimy o komentarze i o dodawanie się do obserwatorów :P
kolejny rozdział powinien pojawić się we wtorek

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że piszecie tak wesoło, z humorem :D
    Ogólnie ciekawi mnie co będzie dalej :3
    I mam prośbę, mogą być troszeczkę dłuższe rozdziały? :D
    Czekam na drugi rozdział! :)
    Pozdrawiam i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komentarz :D to naprawdę motywuje :) ( teraz już wiem o co wszystkim chodzi ;p ) Kiedy dziewczyny będą już na wakacjach rozdziały na pewno się trochę wydłużą ;)

      Usuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie :)) Na pewno będę tutaj do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę się przyczepić do kilku rzeczy? Po pierwsze, ograniczajcie dialogi. A jeśli już je wstawiacie to nie zapominajcie o rozwijaniu wypowiedzi bohaterów. Opisy, opisy i jeszcze raz opisy. To podstawa dobrego opowiadania. Nie muszą zajmować czterech stron w Wordzie, ale zdecydowanie powinny znaleźć się w opisywanej przez was historii. Ograniczajcie wstawki typu "hahahaha" i zastępujcie je właśnie krótkimi opisami sytuacji. Dzięki temu, czytelnik pochłania tekst lekko i bardziej wciąga się w opowiadanie.
    Mam nadzieję, że mogłam pomóc i życzę jak najlepiej w dalszym pisaniu. Dużo weny i motywacji. :3

    Zapraszam na drugą część trzeciego rozdziału - http://ohwilliamsburg.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czepiaj się. Każdy prowadzi bloga według swojego uznania. One piszą dialogi i krótkie opisy inni zaś piszą wielkie opisy a dialogi zajmują dwa wersy. Mi się podoba. A one dopiero zaczynają. Znam je obie, chodzę z nimi do klasy i wiem jakie mają możliwości. Za jakiś czas możesz się zdziwić. Pozdro.


      Laski kocham <3.

      Usuń
    2. Dzięki Wercia ;*
      Trochę krytyki nigdy nie zaszkodzi, ale
      !. to nasz pierwszy blog.
      2. My lubimy dużo gadać, więc są długie wypowiedzi
      3. Po co tutaj ( w szkole ) długie opisy skoro większość się cieszy że blog jest o wakacjach ? Opisy pojawią się kiedy dziewczyny już będą w Londynie.
      4. Dialogi pozostaną takie jakie są, ponieważ my rozmawiamy właśnie w taki sposób, a nie w inny ( wydaje mi się że Ty też ) więc nie będziemy pisać dialogu typu ą, ę bo takie długie wypowiedzi w pewnym momencie czytelnika męczą ( przynajmniej ze mną tak jest i wydaje mi się że z Karolą również )
      mamy nadzieje, że poczytasz bloga trochę dłużej i zaakceptujesz nasz styl pisania. :)

      Usuń
    3. Ja się nie czepiam. Po prostu PORADZIŁAM im w jakim kierunku mogą iść. Chyba mam do tego prawo, prawda? Tak jak powiedziałaś - dopiero zaczynają, więc chciałam zaoferować im kilka wskazówek. Ich sprawa, czy z nich skorzystają, czy nie. Staram się pomagać innym blogerom, jeśli są początkujący, NIGDY nikogo się nie czepiam. :>

      Usuń
    4. I choć napisałam słowo "przyczepić" na pewno nie miało ono chamskiego oddźwięku i nie mało na celu obrażania nikogo, więc nie rozumiem dlaczego robicie "spinę". Napisałam wszystko tylko i wyłącznie w dobrych zamiar. Luzujcie.
      Poczytam z chęcią. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu. :>

      Usuń
    5. Spokojnie ludzie :D Opisy są dosyć krótkie bo nie widzę potrzeby pisać długich opisów szkoły. Wydłużą się gdy dziewczyny będą w Londynie. :) Dialogi są za to długie bo my lubimy dużo gadać, mają też pokazać w humorystyczny sposób dziewczyny. :] Dziękuję za dobre rady. :))

      Usuń
  5. fajnie się zapowiada ciekawa jestem co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek może troszkę ponarzekam xD.
    Za krótko ! Zdecydowanie za krótko ! Rozdział powinien być co najmniej dwa razy dłuższy a wypowiedzi i opisy konkretniejsze. Mogłybyście się skupić na wyglądzie bohaterek lub ich zamierzeń względem przyszłości.
    Jeżeli chcecie dodać zdjęcia lub inne pierdoły zróbcie to w załączniku bo osobiście uważam, że takie zdjęcia psują atmosferę i wygląd. Dialogi troszkę oklepane i nudne, ale to początek, nie ?
    Okej, teraz koniec narzekania i przechodzę do pochwał.
    Lubię opowiadanie, gdzie głównymi bohaterkami są przyjaciółki :) Ogromny plus za narrację 3-oso. ; ) Vanessa Hudgens jako Rozaline - super ^^
    Macie fajny pomysł i mam nadzieję, że wcielicie go porządnie w życie. Trzymam za was mocno kciuki i proszę o informowanie o nn ; *
    Mam nadzieję, że nie bd złe za mój komentarz. Nie jest on złośliwy, tylko ma on was zmotywowac do poprawy, aby opo. było fenomenalne !
    Pozdrawiam.
    Isiia.

    + http://just-trust-isiia999.blogspot.com/
    + http://you-and-i-lizzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło że ktoś chce podpowiedzieć, dać dobrą radę a nie pisać ze ten blog jest do kitu. :) To bardzo dużo dla mnie znaczy :) Jako że ten blog istnieje dopiero od 3 dni i dopiero zagłębiamy się w pisanie to postaramy się wykorzystać twoje rady, a na początek wydłużymy wpisy, dodamy więcej opisów :) Dziękuję :))

      Usuń
  7. Hey dziewczyny! :)
    Basię znam bo dosyć często udzielała się na moim blogu, a moją imienniczkę serdecznie witam :*. Bardzo mi się podoba wasz blog a szczególnie treść, bo ja lubię jak jest dużo dialogów :D.
    Weny, weny, weny i buziaczki dla Was xx
    ~Caroline

    http://powrot-do-przyszlosci-1d-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy :* Właśnie tworzymy kolejny rozdział, mamy nadzieje że się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział jest już praktycznie skończony, ale dodany zostanie jutro. :) Potrzebne są jeszcze drobne poprawki :)

      Usuń
  9. Hello, zgadnijcie kto? Oczywiście, że Wikk, która nie miała czasu wejsc na waszego bloga. I'm Sorry :c No więc.. czytałam ten rozdział wczoraj w nnocy. Byłam w połowie komentarza, ale usnęłam i mi sie potem wyłączyło, ale juz nadrabiam haha Podobają mi się humorystyczne scenki i mam nadzieję na dłuższe rozdziały, bo was zadźgam widelcem :c a teraz lece do nastepnego ! Sory za brak polskich znakow, ale pisze na szybko. :*

    OdpowiedzUsuń