poniedziałek, 20 maja 2013

Informacja

No Hej ! :D 

Tutaj Basia :) Chciałam was przeprosić, że jeszcze nie ma kolejnego rozdziału
<moja wina moja wina moja bardzo wielka wina -,- >

Wiecie troszeczkę wciągnęła mnie szkoła i.. znajomi 

< przyznaje się bez bicia ! xd >

Ale jutro kolejna cześć będę pisać, a w przeciągu dwóch dni pojawi się na blogu :)

Mam nadzieje, że się nie gniewacie :( Chcemy wam też podziękować za ponad 500 wyświetleń i za to, że cały czas pokazujecie w komentarzach że jesteście z nami ^^ Więc...Dziękujemy ;*

Pozdrawiam xd 

EDIT.
Ja jako 2 autorka bloga, też chciałam Was przeprosić :)
Jest to także moja wina. 
Mam nadzieje że nie jesteście źli :)
Czekajcie na kolejny rozdział, jest na co :D
Dziękuję też za taką wielką ilość wyświetleń ! 
To naprawdę niesamowite !
Dziękuję :D

No to na tyle od Karooli :D
Pozdrawiam ;d

1 komentarz:

  1. szczekam za kolejnym rozdziałem ;p hahaha i zapraszam do mnie :)
    http://maszjednozyciewykorzystajje.blogspot.com/ (niedługo kolejny rozdział :))

    OdpowiedzUsuń