piątek, 10 maja 2013

PROLOG




Dwie przyjaciółki, jedno marzenie i

Pierwsze zwariowane, wspólne wakacje !!!

              7:55, dwie dziewczyny szły powolnym krokiem w kierunku gmachu technikum. Jedna z nich miała na imię Rozalin, miała kręcone ciemne włosy,  brązowe oczy i szczery uśmiech. Druga natomiast miała na imię Victoria, miała jasno brązowe włosy,  zielone oczy i równie piękny uśmiech.
- Wiesz, że znowu się spóźnimy, prawda ? – powiedziała Rozalin z bananem na twarzy.
- Nie coś ty ? haha My się nie spóźnimy, tylko zrobimy wielkie wejście – odpowiedziała z uśmiecham Victoria i w ,, szlachetny „  sposób poprawiła włosy.
- My jesteśmy jedyne w swoim rodzaju.
- Odkryłaś Amerykę kochana, jestem z Ciebie dumna.
- Już za 2 tygodnie odkryję Anglię.
- Taa, wyobrażasz to sobie ?! Nasze pierwsze wspólne wakacje poza tym małym miasteczkiem ! – powiedziała Victoria otwierając drzwi do szkoły.
- To będzie pogrom – powiedziała Rozalin wchodząc do pustej już szkoły ponieważ wszyscy byli w klasach.
- Baa, pewnie już w 1 tygodniu zamkną nas za zrujnowanie Londynu haha.

9 komentarzy:

  1. UMARŁAM <33333333 Chcecie zginąć młodo? Za krótki ten prolog (dobra, pewnie dlatego, że ja zawsze pisze długie, ale whatever:O) No to ten, ja chcę już pierwszy rozdział, bo mi się już podoba. Czuję tutaj niezłą zabawę i co najważniejsze WAKACJE -które w sumie.. przydałyby się również mnie :( Jak już pisałam w bohaterach -urzekła mnie Victoria ( nie żebym uwielbiała swoje imię, czy coś!) No dobra znowu piszę o sobie-.- Mam nadzieję, że będą tu zabawne teksty i takie tam, bo znając Basię to może ich pojawić się 5653421 (to jest oczywiście komplement od mojej skromnej osoby:D) Życzę wam powodzenia, czytelników i komentarzy!!
    No i oczywiście musicie wyjechać z dobrą reklamą na innych blogach, bo to podstawa. Już za .. moment:D klikam i dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam! -HelloWikk!(wasz przyszły, stały komentator) <3 Ps: usuńcie tą blokadę co trzeba wpisywać jakieś pokręcone hasła, aby dodać komentarz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wikki ! Twój komentarz naprawdę motywuje do dalszego pisania :D
      Pozdrawiamy i dziękujemy ;*

      Usuń
  2. No kto bloga założył :) Ciekawe ciekawe. Znam Was za długo i wiem, że ten blog zryje psychikę nie jednej osobie ;p Ale i tak Was Kocham i czekam na pierwszy rozdział :)
    No i ten tego ;p Zapraszam ;D


    Buziaki laski :***

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOO Fajnie, że swojego bloga Basia założyłaś! Jak przeczytałam, że będzie o wakacjach to się naprawdę ucieszyłam! Bo sama nie mogę się już ich doczekać XD Domyślam się, że będzie wesoły (takie lubię!) Dobra, idę przeczytać 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Ciekawe co dalej xD <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń